Regio Assen...

Specialisatie Klantcontact

Nieuw bij Drenthe College in Assen! 

Verbreed je opleiding Management Assistant of Office Assistant (BOL & BBL) met de specialisatie Klantcontact! 

De specialisatie is opgebouwd uit drie onderdelen: 

  • De basis in klantcontact 
  • Regels en rollen 
  • Vaardigheden 

Als klantcontactcenter medewerker ben je de hele dag in gesprek met (potentiëleklantenEr wordt van je verwacht dat je een vlotte babbel hebt en klantgericht kunt denken én handelen. Je leert tijdens lastige of onvoorspelbare situaties het hoofd koel te houden en de klant gerust te stellen. Dat doe je door goed te luisteren en je in te leven in de situatie van de klant. Aan het eind van deze specialisatie kan jij op allerlei manieren gesprekken voeren waarbij je altijd het doel van het gesprek en de doelen van het bedrijf waarvoor je werkt voor ogen blijft houden. Communicatie is dan ook één van de belangrijkste onderdelen van je lestijd. Je leert verschillende gesprekstechnieken en behandeld hoe je het beste goed kunt luisteren naar bijvoorbeeld een klant.  

Je ontvangt na het afronden van deze specialisatie een certificaat van deelname van Drenthe College. Dit is een mooie aanvulling op je diploma en staat goed op je CV!   

Meer informatie: Karin Wieldraaijer (docent) k.wieldraaijer@drenthecollege.nl of Sonja Dijkstra (opleidingsmanager) s.dijkstra@drenthecollege.nl